diumenge, 28 d’octubre del 2012

COED

El divendres passat vam dividir les dues hores de classe on:

- Primer, vam seguir parlant sobre la recitació de la sessió anterior. Cadascú va portar el seu poema.
Per començar, va possar un vídeo on recordava a Miquel Martí i Pol. Vam destacar:

· Primerament, els poemes són recitats.
· Després, els poemes són llegits en veu alta.

La poesia per els més petits té avantatges com:
- Utilitza un llenguatge directe.
- Molts rodolins.
- Fa treballar la imaginació.

- Segon, vam parlar de "Comunicació audiovisual i/o digital (publicitat, telenotícies, documentals,...).
El procès d'escoltar consisteix a reelaborar i reconstruir la informació que es rebuda. Un dels seus elements és:
- Coneixements prèvis del receptor: des d'on em situo jo per escoltar.

Ens va possar un vídeo de Guillermo Orozco, on vaig poder treure aquestes conclusions:
Edu3.cat

 
- Els detalls que a simple vista no es veuen, requereixen un entrenament de la vista, de la lent de la càmara.
- La educació dels mitjans és de diversos autors (escola, família, educadors, empreses i mitjans de comunicació). Però els més importants són l'escola i la família.
- S'interactua per pantalles.
- L'audiovisual complementa el que explica el professor.
- Alfabetitzar consisteix en entrenar l'ull, en preguntar-se: Què es vol aconseguir?

I, també, ens va possar vídeos on els seus missatges es poden representar de diferents maneres:

- GOLF

· Coche
· Història d'un home: guapo, atractiu però, alhora, fracassat i feliç amb el seu cotxe.
· Missatge: les coses materials no donen la felicitat; consumisme; perverció en la comparació entre felicitat i objecte.

- Galerias "Tornar a l'escola"

· El que passa, no fa riure als professors.
· Als espectadors els fa riure a causa de: música de ritme àgil; càmera lenta: detalls, magnifica escenes, veu profunda en off; punt de vista de la càmara; color (llum) groguenc que produeix calidesa.

- Colonia Barbie



- Oh brother!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada